Wednesday, April 11, 2012

YOGA





Today I went to yoga...and as always, I fell aslpeep at the end of the lesson...it can easily happen if you woke up at 5.30... Unfortunately I woke up by myself snoring...ahahahah!!!!no words...norwegians are so polite that they played as if nothing happened...a class of italians would have laughed their ass off and I would have never show up again marked by the sign of shame until the last one of my days...!
Anyway, I love yoga, all the styles of yoga, but my favourites are classic and hatha yoga.
I've been introduced to this practice in New York by my alternative musician boyfriend at the time. But even if with him it's over, my relationship with yoga continues. Fair enough :)


Oggi sono andata a yoga...e come al solito, mi sono addormentata a fine lezione...probabile se sei in piedi dalle 5.30... Purtroppo sono stata risvegliata vergognosamente da una mia fragorosa russata...ahahaha!!!!lasciamo perdere...i norvegesi sono così a modo che si sono comportati come se niente fosse...una classe di italiani si sarebbe scompisciata dalle risate e io non mi sarei fatta più vedere a lezione perché marchiata a vita dalla vergogna...!
Comunque, io adoro lo yoga, tutti i tipi di yoga, anche se i miei preferiti sono lo yoga classico e l'hatha yoga. Sono stata introdotta alla pratica dello yoga dal mio fidanzato alternativo, il musicista di New York e mentre con lui è finita, la mia storia con lo yoga è continuata. Abbastanza equo come scambio :)


If you're interested or you're planning to get into yoga I suggest these sites:
Se siete interessati o avete intenzione di interessarvi allo yoga vi consiglio i siti qui sotto:
http://www.yoga.com/
e
http://www.yogacards.com/yoga-postures.html

I feel my muscles are grateful every time I practice yoga and my mind goes far away from everyday bullshit...it's like when you're at the high school and you smoke the artichockes, but yoga is not carcinogen, it just makes you feel good and healty :) 

Io sento che i miei muscoli mi ringraziano ogni volta che faccio yoga e la mia mente si allontana dal tran-tran quotidiano...è un po' come quando alle superiori ti fumavi i carciofi, solo che lo yoga non è cancerogeno e ti fa solo bene :)

Maybe on sat I'm gonna go to this workshop of yoga and meditation, held by my classic yoga teacher here in Oslo:
Forse sabato andrò a questo workshop di yoga e meditazione, tenuto dal mio insegnante di classic yoga qui a Oslo:
http://yogatogether.net/content/view/70/44/lang,it/

xoxo
Elisir

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...